27 Haziran 2009 Cumartesi

Yagmurun sesine bak..

Biraz evvel hayatimda hic gormedigim kadar deli yagan yagmurun altinda, sokaga firlayip semazenler gibi 10 tur dondum! Hizimi alamayip hoplayip zipladim da hatta :) Turk ailenin annesi deli miyim diye anlamaya calisarak beni izledi bir sure. Ben de "Merak etmeyin, yanimda yedek kiyafet var, tamamen islanayim iceri giricem soz" teminatini verip onu eve yolladim. Cocuklar gibi bir bes dakika daha yagmurun altinda kosusturdum. Iceri girdigimde bildigin sucuk olmustum ve artik basbaya deli olduguma kanaat getirmis olan Turk ailenin annesine "Ama Istanbul'da hic boyle yagmiyor ki.. Hem ben yagmura bayilirim!" dedim kocaman bir gulumsemeyle. Ruhum sarj oldu sanki. Icimde cirpinip duran tutsak kus ucup goge yukseldi! Ve ben kuru kiyafetlerimi giyip, naneli cayimi yanima alip bir kedi kivaminda camin kenarina kuruldum. Hayatimi seviyorum :)

Hiç yorum yok: