30 Haziran 2009 Salı

Istanbul'a yabancilasiyor muyum ki acep? :S

Bir hafta sonra bu sehri terk edecegime inanamiyorum. Belki Kasim'da donecegim, belki de bir daha burada yasamayacagim, kim bilir.. Nisantasi'ni biraz buyut, bir kumarhane, bir kac adet daha kilise, muze, heykel, kutuphane vs. ekle, al sana Wiesbaden. Sevdim ben burayi yau. Ilk goruste askti hatta. Oestrich-Winkel'den her cikisimda nefes aldigim yerdi burasi. Mainz gibi ogrenci sehri degil, sehir sehir kokmuyor boyle, insanlar uzerinize gelmiyor. Hessen'in baskenti olmasindan kaynakli belki, belki de milyonerler sehri olarak bilinmesinden bilemiyorum. Gecen her uc arabadan birinin ustu acik, insanlar super cici. Cok kozmopolit. Binalarsa inanilmaz. 2. dunya savasinda Heidelberg gibi buraya da dokunmamislar. Siir gibi bir mimarisi var buranin. Ilginc bir sekilde yer altinda termal su bulundugu icin ve sehrin ortasinda "source/kaynak" denilen bir cesme falan da var hatta, bu sehir kisin bile sicak. Etrafta kar olsa bile "yerden isitmali sehir" diye dalga geciyoruz. Ama cidden oyle. Seviyorum.












Hiç yorum yok: