13 Haziran 2009 Cumartesi

Pare Pare



Ya Tarkan'in bir parcasi var. Adi Pare pare. Nasil bir sarki o ya? Neden patlamadi ki bu zamaninda? Bildigin Placebo etkisi yapmiyosa adamda ne olayim! Oyle de agzina siciyor adamin. Bence Tarkan'in uzun zamandir yaptigi en iyi parca, muzisyenliginin gostergesi. Seven sevmeyen herkese cevabi. Bitmediginin kaniti. Tipiydi, kiyafetiydi, sevgilisiydi, cinsel tercihiydi her tur bok pusur salak konuya deginirken, bu adamin muzisyen kimligi baya bir geri planda kaldi. Ne yazik. Bence bu adamin degerini cidden bilmiyoruz.

http://www.youtube.com/watch?v=MciFcWGOtaY&feature=related



Ayrica cok fena eseklik edip sozlerinin bir kismini da yazmadan gecemeyecegim, icimde 14 yasinda bir genc kiz yasiyor ne mutlu bana:







hala dün gibi hatırlarım, her anını anıların
biraz hırçınım bu yüzden biraz hüzünlüdür hep bi yanım
hala sızlar için için her biri yaralarımın
dalgalıdır denizim bu yüzden, biraz ıssızdır hep kıyılarım
bir yanar bir sönerim
bir ağlar bir gülerim
pare pare buruktur hep sevinçlerim
dağ gibi derya gibi
bende acılar, şahidim şarkılar
ne zaman ümitle hayata göz kırpsam
çiçekler açsam, kapıma dayanır sonbahar
çok erken tanıdım, çok erken tattım
cilvesini kaderin
zamansız büyüdüm şimdi
kayıp çocukluk günlerim






Hiç yorum yok: