25 Haziran 2009 Perşembe

Fraport-Lauf

Ollea.. Kosuyoruz!! Her sene duzenlenen Fraport kosusu bu sene de 2 Temmuz'da gerceklesecek. Bizim departman hem bunun organizasyonuyla ilgileniyor, hem de departmandan 4 kisi olarak katiliyoruz da. Evet "-ruz" cunku ben de katiliyorum. 5 ve 10 kilometrelik parkurlardan takdir edersiniz ki 5'i secmis bulunmaktayim. Yurda donmeme 5 kala helak olup Fraport ormanlarinda curumek istemiyorum cunku. Son atletizm deneyimini 13 yasinda Beyoglu'ndaki okullarin katildigi ve Taksim anitindan tunele kadar uzanan Ataturk kosusunda yasamis, ve 8 adet manyak Alman Liseli kiz tarafindan tartaklanip 9. olmus olan ben, acikcasi burda nasil bir performans gostericem cok merak ediyorum. Hos koprunun altindan cok sular akti, ben de masallah okuz gibi oldum. Ama kendime guvenmiyor da degilim :) Olayin benim acimdan en ilginc kismi ise kosudan sonraki mangal partisi ve cekilis. Allam gelsin etleeerr.. Ayrica cekiliste de ucak biletinden parfume binbir turlu duty free urun vs. kazanilabiliyor. Gorucez bakalim. 2 Temmuz'u iple cekiyorum!

Hiç yorum yok: