12 Haziran 2009 Cuma

Fitness First

Eveeett.. Gelelim fasulyenin faydalarina.. Hatta gelmeyelim, fasulyenin yaptigim diyette yeri yok zira. Simdi malum Singapur gunleri yaklasti, e bu asyali dedigin irk da bildigin ayakkabi cini kivamindan hallice.. Bir anda Guliver cuceler ulkesinde'nin canli ornegine donusmek istemedigim icin de bir an evvel spora baslayip kivam kazanmanin vaktidir dedim!
Simdi burada yer gok Fitness First. Turkiye'de subesi oldugunu sanmamakla beraber emin de degilim. Kendisi eli yuzu duzgun bir fitness kulubudur efenim. Iceriginde Spa'dan pilates kursuna her tur kokos aktivite mevcut. Ben de sonunda bir Fraport calisani olmanin kaymagini burada yedim. Abiler uye giris ucretini almayip, aylik ucretin 3'te 2'sini kestiler saolsunlar, bir de uzerine 5 seans personal trainer verdiler. Daha ne isterim haci? E o zaman haydi kizlar spora!
Personal trainer dedigin seyin dogasini cozemedim henuz. Boyle cok acayip tipler mevcut, sanirsin manhunt'tan cikarip almislar, bir de entelleri var, benimki mesela.. Kendisi benim gibi bir Fraport calisani aslinda, gunduzleri havaalanindaki engelli yolcularla ilgileniyor, aksamlari da ek is olarak fitness hocaligi yapiyor, boyle kemik gozluklu entel tipli bisey, canim Javier'cigim. Kendisine dakika birden itibaren "Boss" diye hitap edip eti senin kemigi benim, ben bilmem bey bilir, sen ne dersen o olur kivaminda yaklastigim icin beni cok cok sevdi abim. Simdi haftaici her aksam is cikisi spora gitmekteyim. Insanin inanasi gelmiyor ama bir hafta bile fark yaratir mi? Yaratiyormus efenim. Bu olaydan aldigim gazla Singapur'a kadar spor + diyet. Bir ara eski is arkadaslarimla konustum, sagolsunlar cok yardimci oldular, 2 hap var. Biri CLA, yemeklerden bir saat once aliniyor, yedigin yemegin vucuda yag olarak depolanmasini engelleyip direkman yakilmasini sagliyor. Digeri de L-karnitin, ki bunu sporcular bilebilir, spora gitmeden yarim saat once aliyorsun ve spor yaptiginda direk yagdan yakmani sagliyor, ayrica baya da bir enerji veriyor. Iste ben bu haplardan da alacaktim ancak Javi "yassahh kardesim yassahh" dedi, ben de ben bilmem bey bilir deyip sustum. Arkadaslarim cidden yararini gorduler aslinda, ama bir bildigi vardir mutlaka. Ya da benim metabolizmama uygun degildir bilemiyorum. Ilk gun vucuttaki yag yuzdesini olcen alete girdigimde Javi'nin yuzundeki soku unutamicam :) Ablam zaten o skora ulasmis birine neden butun paketi bedava vermediklerine cok sasirdi! Hehe, son derece gaz moddayim bakalim bu gaz beni nereye goturecek?

Hiç yorum yok: