4 Haziran 2009 Perşembe

Crackberry


Abicim nedir bu Blackberry aski? Off, kime soyluyorum tabi yurdumun bir yarisi Blackberry pesinde, diger yarisi iPhone'un launch edilecegi gun kapilardan tasar.. Oldum olasi herkesin bayildigi seylere kil olan ben, Blackberry'e de kilim efenim. Crackberry iste.
Bir de bazi insanlarin esyalardan canliymis gibi bahsetmeleri vardir ya, iste en cok ondan nefret ediyorum. Bir de mesela esyanin ismi yerine markasindan bahsedilmesi.. Organize Isler'de Cem Yilmaz teşevizyona "plazma" diyordu ya, "Hade git biraz PLAZMA izle".. Tam kilim boyle muhabbetlere.. Araba yerine "bmw" ama "be-me-ve" seklinde okur bu hiyarlar, iste telefon yerine de Blackberry diyen biriyle tanistim dun. O kadar da alakasiz bir ortam ki.. Herif hem benden ust duzey, hem cok onemli bir departmandan, hem de sirf benim keyfim icin o kadar yoldan kalkip gelmis yani kredibilitenin top noktasinda adam ama, tanistigimiz andan itibaren ilk 5 dakikada yemin ediyorum en az 7 kere "my Blackberry" dedi. Tamam kardesim Blackberry'n var anladik. Anlamadigim neyin gosteris derdindesın be adam? Gelmissin Fraport'ta hayvani bir noktaya, emlak sektoru patladiginda Dubai'den payini almissin, Londra'da calisip Amerika'da okumussun.. Kime neyin nispetini yapiyorsun hala? Ya ben acikcasi insanlarin gezip gorup, dunyaya dair bilinc kazandikca biraz daha efendilesip, iclerindeki o cig yumurcagi adam ettiklerine inanirdim ama bilmiyorum yau, herif Blackberry'm de Blackberry'm diye yedi gunumu.. Cok acayip..

Hiç yorum yok: