20 Mayıs 2010 Perşembe

Tom Yam Soup

Insan yeterince uzak kalirsa, her bi seyi ozleyebiliyormus..

Tom Yam soup. Burada pok gibin yapsalar da, Singapur esansi yasamak icin bire bir..

Yalniz Singapur'daki o kadar aci ki (ve bunu cocukken kasik kasik pul biber yiyen ve hali hazirda minik biber tursularindan bir kavanoz bitirebilen biri olarak soyluyorum) yerken acidan yuzunuz kizariyor, burnunuz akiyor, sonunda da motoru feci halde bozuyorsunuz. Ama buradakine basiyorlar mantari, icinden topu topu 3 tane karides cikiyor, aci falan da degil. Yine de, nasil Almanya'da android kebap yiyorsak, burada da aci olmayan Tom Yam'a hayir diyemiyoruz.

4 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Android kebap..ahahahahahahaha :) Haklisin, muhim olan inanarak yemek, amac ozlem gidermekse..Ben de plastik simit yiyorum ornegin..

pharaoh dedi ki...

ahahah ama oyle yau, imdat bisey :D yine de hapir hupur goturuyorum walla.. uff simit deme yau.. almanya'da staj yaparken bir ara simit-cay-bogaz manzarasi uclusune bir sarmistim, rezalet :( Allahtan turk marketinin sahipleri kafe actikar da adam gibi sucuklu omlet falan yaptilar kendime geldim :D

Griffith dedi ki...

android kebap nasıl bişey yav? terminator mü geçiriyorlar şişe?

pharaoh dedi ki...

böyle pok gibin, tezek gibin bi$e =) tadı metalik desem değil, plastik desem hiç değil, görüntü zaten kebap degil bildigin doner, ama basmislar sosu, koymuslar abuk subuk bi yag, booogg geliyo yerken ama iste o ozledigin kebap tadina en yakin bulabilecegin sey de o.. yiosun afiyetle.. oluyo sana android kebap!