15 Mayıs 2010 Cumartesi

EasyWords

Almanya'da bilgisayar muhendisligi okuyan bir arkadasim, bir sure once EasyWords adinda, yabanci dil ogretme amacli bir program gelistirdi. Ingilizce, Almanca ve Turkce ogrenmek icin kullanilabiliyor program ve ileri duzey ingilizcesi olan kisiler icin de TOEFL, IELTS ve GMAT gibi sinavlara hazirlik icin ozel bir database'i de mevcut.

Bilgisayariniza kurduktan sonra istediginiz dilde ve level'da sozluk seciyorsunuz ve program belirli araliklarla size sectiginiz sozlukten coktan secmeli sorular sormaya basliyor. Bu zaman araligini da istediginiz gibi belirleyebiliyorsunuz.. Mesela saatte bir soru sorabilir, ya da yarim saatte bir, ya da ogle arasinda yarim saat boyunca surekli sorabilir, bu tamamen size kalmis. Bu nedenle de calisirken rahatlikla dil de ogrenmeye devam edebiliyorsunuz program sayesinde. Beni dumurlara ugratansa programin bedava olusu oldu.. Bana kalsa boyle muthis bir fikirle ortaya cikmisim, soke soke alirim walla hakkimi ama arkadasim bagisla calisiyor, hayatindan da memnun, bu nedenle diyebilecegim bir sey de yok haliyle. Ben kendi adima almanca calismaya basladim bu programla, hala da devam ediyorum, ama GMAT sozlugunu de gordum hayvanlar gibi!! Sinava girmeden once keske boyle bir tool olsaydi Turkiye'de dedim, ama tabi kismet boyle isler degil mi sayin en degerli izleyiciler? Sevgiler efenim, saygilar efenim.. Hurmetler.

http://www.easywords.de


2 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Valla tadindan yenmez bi hizmet olmus bu...Operim.

pharaoh dedi ki...

:) sevindim begenmene Eliza!