8 Mayıs 2010 Cumartesi

Bildigin Prenses









Anne Hathaway in her Valentino gown.

5 yorum:

i am not your freud dedi ki...

istiyoruuum ama hadi çok param oldu aldım, nerde giyicem?? acilen ünlü olmam lazım

pharaoh dedi ki...

bence biz deli saraylilar gibi boyle bir event yapalim kendimize =) alalim abi valentino gown'lari, sonra da dolasalim sokakta aysel gurel spirit lives on!!! diye bagirarak :D

diger alternatif, es dost hisim akraba evlensin, orada gider bu ihtiyacini.. olmadi charity'e ver kendini, ot bok pusur galasi oluyo her 10 gunde bir, orada giyersin bol bol, ben 7 yil yaptim oluyo abi ;)

ps: bi de viyana'da yasiyosun bea, balonun hasi orada yapilmiyo mu freudcan?

i am not your freud dedi ki...

yapılıyo da yılda bir, e bi kere giymek için valentinodan elbise alıcak zenginlikte diilim henüz... çalışmalarım sürüyo :D

pharaoh dedi ki...

yürü bea :D (zengin olunca ilk charity case'in ben olayım, bana da elbise al seda sayan gibi puha)

i am not your freud dedi ki...

ahahaha sana ciciler alayım