5 Şubat 2009 Perşembe

Time travel is a Bitch!!!

http://darkufo.blogspot.com/2009/02/lost-untangled.html


Lost'un son bolumunu izlemeyenler (sezon 5 episode 4 oluyor kendisi) lutfen verdigim linke bakmasin. (yasaklamanin cazibesi:P) Lost in a nutshell yapmis abiler. Cok da komik olmus.
Ben en cok "Thank God!..... I take it back!!"i begendim. Sevgi saygi uyandiran, mahallenin agir abisi tadinda bir bolum olmus. Iki taraftan da azicik bal calmis oldular agizimiza. Tabi ki en cok jinzışi'nin donusune sevindim (whooopppsss.. spoiler:P) Ayrica linkle ilgili kaynak belirtmek acisindan, aplacim tenk yu ;)

2 yorum:

Burcu SezeR dedi ki...

Ehehe şuan izliyorum... Öldürmeyen Allah öldürmüyor kardeşim jin yaşıyor :)

Hugo'nun hapishanedeki turuncu formasının nedene yapışma sahnesine de bayıldım ben :)

pharaoh dedi ki...

:)) hehe efet.. bir de oldurmeyen "Ada" oldurmuyor demek mi lazim acep :P