27 Şubat 2009 Cuma

Askin guzel oldugunu kim soylemis efenim?




Dagildim efenim, resmen dagildim. Curious Case Of Benjamin Button ve The Reader ayni hafta icinde izlenmemesi gereken iki filmmis. Boyle bir dusunce kumkumasina surukluyor insani ve eger isiniz gucunuz varsa aklinizi bir sure bunlardan aliveriyor.
Ask. Mukemmel di mi? Kuslar bocekler falan. Peki isler sarpa sarinca insan nereye kadar tutunabilir ona? Birakin araya kitalarin girmesini. Fiziksel mesafeleri gecin. Artik biliyoruz ki ask fiziksel bir tepkime olmaktan cok daha ote. Iki farkli vakada iki farkli fenomen var. Fenomen var diyorum cunku bence iki filmdeki problem de insanin hayatta kolay kolay basa cikabilecegi sorunlar degil. Ve butun bunlara ragmen hicbir sey umurunuzda degilse, ve hala onu dusunuyor, onun icin cirpiniyorsaniz, sanirim olan bu. Dogru ya da yanlis. Ama ask adi altinda yasanilan sey aslinda bu. Yasadigimiz diye genellemek isterdim, ama etrafta gordugum iliskimsiler bana aski animsatmiyor. Cok silik bir kopya olabilir mesela. Ego tatmin fasilitesi daha cok.
Izleyin efenim. Ama ne olur arayla izleyin. Benim gibi dagilmayin sonra.

Hiç yorum yok: