24 Şubat 2009 Salı

Facebooklulastiramadiklarimizdanmisiniz??


Evet evet biliyorum gramer manyaklari, -misin eki ayri yazilir. Stilim bu sana ne bea desem susmana yardimci olur herhalde. Simdi "sut icin, sut icirin" hesabi, etraftaki butun milleti facebook ahalisi eyledik de, bu iste bir terslik var sanki..
1- Biliyor musunuz bilmiyorum ama, facebook'a yuklediginiz her fotograf, daha sonra silseniz bile artik facebook'un mali. Istedigi gibi kullanip edebilir, size de mal mal bakmak dusuyor.
2- Herkesin ne yaptigini gormek, takipcilik falan iyi hos da, mesela ben demin eskilerden coook alakasiz yerlerden tanidigim 3 kisiyi ayni karede gordum. Birlikte kayak yapmaya gitmisler, boyle korku filmi gibiydi. Ben mi garibim acaba?
3- Yahu bu zamanimizi yiyo be :)
Diger bir yandan artilari da azimsanacak gibi degil. Seviyorum ediyorum da, en boktan kismi bu eski tayfanin olup olmadik yerde alakali cikmasi, ordan burdan resimlerden hortlamasi.
Weird & Awkward.

Hiç yorum yok: