31 Mayıs 2009 Pazar

Dalginim Dalginsin Dalgin


Cuma ogleden sonra artik hukuki belge okumaktan beynim sunger olmus vaziyette, bir yandan da gozum hep saatte, bizim diyarlara giden treni kacirmak istemiyorum. Kacirmanin bedeli 45 dakika daha beklemek cunku. Oldukca keyifsiz bir durum. Derken departmandan birileri gelip alakasiz yuz sey anlatiyorlar, eslik edip elimdeki isi bitirmeye calisiyorum, ve saate bakiyorum 17:30. Super! Hemen cikarsam 17:43'e yetisebilirim.. Gayet butun esyalarimi topluyorum, masami duzenliyorum, cantami alip kosa kosa asansoru yakaliyorum.. Havaalaninin bir ucundan digerine paldir kuldur variyorum. Allahim insallah Skyline gec kalmaz.. Aha! Super! 20 saniye sonra burada.. Tam binecegim sirada gozum duvardaki saate takiliyor.. Saat 16:30!!! Yahu ben daha demin 17:30 gormedim mi? Nasil boyle bir salaklik yaparim panigiyle ofise geri donuyorum. Gayet cantalarim vs. elimde hic bir sey olmamis gibi masama oturup, morarmis halde bir saat daha is guc takiliyorum.. Dalginim, dalginsin, dalgin.

Hiç yorum yok: