21 Mayıs 2009 Perşembe

Boujenka.. Ella.. Ellie..

Abicim okul bitti hepimiz dagildik, yeni sehir, yeni ev, yeni is, derken 2. bir is daha.. Malum staj bir yandan, temmuzda Singapur'a gidecegim icin haftasonlari da bir otelin restoraninda calismaya basladim. Yani yuzyilin beceriksizi beni salatadan sorumlu ilan ettiler! Yalniz kendime ne kadar salata sefi denmesini istesem de, bir asci yamagi oldugum gerceginden kurtulamayacagim. Bir yandan da meger icimde var oldugunu hic bilmedigim, kocaman otel mutfaginda calisan beyaz onluklu sef Ratatouille modu ortaya cikti! Hehe.. Neyse, benim disimda otelde calisan ve alman olmayan tek grup polonyalilar, ve biz kanka olduk. Kankam 50 yasinda bir polonyali olan Boujena, ki biz ona Boujenka diyoruz :) Sanirim bu latinolarin Clara'ya Clarita demesi gibi bisey.. Boyle canikom, bebisim babinda :P Bir de 35 yaslarinda nevrotik bir polonyali hatun var Ella, ne almanca ne ingilizce konusabiliyor.. Kendisi bana polonyaca direktif veriyor, wallahi de anlayip yapiyorum. Sanirim almancamdan once polonyacam (polonyalilar nece konusuyordu ki simdi bak?) gelisebilir.. Yalniz bu nevrotik olan cok kufrediyor. Ve bugun itibariyle anladim ki yanimda polonyaca kufredilmesinden acayip tirsan bir kisiymisim.. Boyle buyucu kadinlar bilmedigimiz bir dilde lanet okur ya, aynen oyle.. Gordugum ilk delige saklanasim geliyor. Neyse bu insanustu ortamda ekmek parasi kazanmaya calisiyoruz biz de :) Abicim benim de ismime dilleri donmuyor, Ellie diyorlar.. Kaldi adim oyle yuz kere tekrarlasam yine Ellie assagi Ellie yukari.. Pof!

Hiç yorum yok: