22 Kasım 2008 Cumartesi

Let it snow!! Let it snow!!


Bir gunde mevsim degisir mi?
Daha dun artik late november hesabi hava ufaktan bozmaya basladi.. Sabahtan yagmur yagdi, sonra koskocaman bir gokkusagi.. derken ogleden sonra gunes acti, gokyuzu masmavi oldu! Ve o gunesli masmavi gokyuzunden bir anda dolu yagmaya basladi!!! Tezatlardan her daim korkmus olan ben, nöörüyö len nidalariyla eve kacip yorgan altina girdim..
Derken bu sabah, sevgili Jasmina'nin zevkli secimi portishead tinilariyla uyanirken, havayi super aydinlik gorunce dedim oley tekrar acti hava.. Burada cok acayip cunku hava soguyup soguyup sonra birden sicak yapiyor, ren kiyisinda guneslenme istegi uyandiriyor insanda.. Ben bu beklentiyle pencereye yaklasirken ne goreyim? Her taraf bembeyaz ülen! Oldum olasi kara bayilan bir kisi olarak gunum super baslamis oldu o ayri, yalniz buradaki mevsim gecislerini pek kavrayamadim dogrusu. Yani gokyuzu yine mavi, yine gunes var, sanki gece birileri biz gormeden her yere kar serpistirmis, oyle de dekor gibi duran bir manzara var karsimda.. E naparsin cumartesi olmasi itibariyle ben de kendime simarik bir kahvalti hazirlayip odamin kocaman penceresinin karsisina kurulup manzarayi izlemeye basladim. Ama her seye ragmen, bu bir gecede mevsimlerin degisiyor oldugu gercegine alismam cidden zaman alacak..
Kendime not: Sahlep yap kendine cabukkk!!!!

Hiç yorum yok: