13 Kasım 2008 Perşembe

Cok usuyorum be Atam!

Yahu cidden bir problem var bende diye dusunmeye basladim. Hava eksi 3 derece, ben kazak ustune polarla donmaktayim, otobuste yanimda oturan hatun acik ayakkabi giymis. Yanimizdan gecen bisikletli kizda sort var, efendiler ceketlerini cikarip omuzlarina asarak yuruyor yolda! Deli misiniz toptan yau? Hava soguk, bildigin soguk! Bu insanlar mi deli ben mi? Bazen Antalya'dan Istanbul'a gelip 8 kat giyinen arkadaslarimla dalga gecerdim ya, hepinizden ozur diliyorum arkadaslar.. Karma diye bir sey kesinlikle varmis ;) Daha kis gelmedi sayilir, ve ben sahip oldugum en kalin kiyafetlerle dolasmaktayim simdiden. Peki, 1 ay sonra ne olur? Ya ben de alisip, kafayi kirip acik ayakkabiyla dolasan zombiler alemine katilirim, ya da yeni yili yatak dosek modda kutlarim.. Ki benim fikrim birinci olacagi yonunde.. Bekleyelim gorelim..

Rumuz: Donanza

1 yorum:

pharaoh dedi ki...

yeni yildan bir hafta sora yatak dosek konumdaydim :)