12 Kasım 2008 Çarşamba

Choosing the best party theme


Ev arkadaslarim kafayi yemis durumdalar.. Bu ay sonu evsahipligi yapacagimiz partinin temasini bulmak icin resmen toplanti duzenleyecekler yakinda! Efendim super olsunmus, partiye gelenler "iste ben o partideydim,haha!" diyebilsinlermis, temasi hic dusunulmemis birsey olmaliymis.. Olum bu kadar akli sen dersine yorsan sinif birincisi olursun bea!


Saka gibiler cidden.. Gecen parti icin butun eve deli bir muzik sistemi kurdular.. Evin butun odalarina yayin yapilabilecek sekilde bir sisem olusturdular, ozel playlist, odalardan birini sadece shot odasi yapik, oraya gelen shot yapmadan cikamaz(!), tuvalete ise farkli bir isiklandirma sistemi ve daha yumusak bir muzik icin bir laptop ve 2 hoparlor! Oeh derler hani.


Tamam burasi bir universite sehri ve haftada zaten en az 2 parti oluyor mutlaka, ama yarismak da ne demek? Bu hirsi cidden anlamiyorum.. Al tarafi icin 2 dans edip muhabbet edene kadar zaman gececek, belki de ben cok rahat bir insanim bilmiyorum. Bana kalsa temaya falan gerek yok, muzik olsun insan olsun yeter. Para kazanmiyoruz ki bu isten sonucta, neden kasalim degil mi? Neyse simdi sayin ev arkadaslarimin bana verdigi gorevi ustlenip uygun bir ema dusuneyim, daha yarin aksam yemekte beyin firtinasi yapicaz ;)

Hiç yorum yok: