1 Temmuz 2010 Perşembe

Twilight Hotties

Demin dunyanın en sıkıcı toplantılarından birinde kendimi dun gece izledigim "The Twilight Saga: Eclipse" filmindeki en begendigim erkek karekterlerin listesini çıkarırken buldum.

Kesinlikle Edward hastası bi kişi değilim. İtinayla alıp tepe tepe kullanabilirsiniz. Canım bitanem Jacob'ın ne kadar mukemmel bi insan oldugu zaten aşikar, bu nedenle diger hidden gem'lere geçiyoruz..


İlk olarak bu Kellan Lutz kendini aştı abi ya. Adam çıtayı sürekli yükseltiyor, her filmde daha supersonik bir kişiliğe bürünüyor, hayır olsun diyorum.

İkinci olarak yeni doğan Riley rolündeki abi de başarılıydı, es geçmemizin haksızlık olacağını düşünüyorum.

Last but not least, Jasper efenim. O güneyli aksanı, o cici halleri falan Edward da kimmiş etkisi yarattı insanlarda. Ki seçmelere Edward rolü için katılmış biri olduğunu bildiğimiz bu abi hakkında, yapımcıların çabuk karar vermiş olduğunu gösterdi cidden.

Bu arada bahsetmeden geçemiyciiim, bu Bella neden patatese dönmüş abi? Aman Allahım, bu kadar sıradan, bu kadar sokaktan geçen insan havası verilmiş mediocre bir başrol görmemiştim hayatımda.

Filme çok bayıldığımı söyleyemem, sanırım kitaptaki her şeyi istediğim için oldu bu, bir de Cullen ailesine çok paye verilmemişti bu nedenle bi tatminsizlik oldu. Volturi'ler de kesinlikle kısa da olsa mükemmel bir appearance gösterdiler, yeni filmde bizi neler beklediğini ufak da olsa gördük. Neyse kısaca benim açımdan beklentilerimi şöyle böyle karşılayan bir adaptasyondu, emeği geçenlere saygılar efenim.

Hiç yorum yok: