13 Temmuz 2010 Salı

How to Lose Lust in less than 10 seconds

Hay Allam yaa.. Agzimizdan bi kere "lust" lafi cikti ya, bakti oluru var durumun, bir $eyler i$e yariyor olsa gerek.. Bu sefer paso bunun uzerine gitmeye ba$ladi pic! Surekli poz halinde duru$lar, tripler, kisaca fizigini on plana cikarabilecek her turlu davrani$ abide..

Ya $u kadar (elimle kibrit kutusu buyuklugunde bir aci olu$turdugumu du$un sayin okur) akil olsa, sadece tipin degil, zeka belirtisinin de kadinlardaki en buyuk turn on oldugunu bilebilir bu erkek ki$isi.. Evet "lust" fiziksel cekimle yaratiliyor, ama bu "lust" olayi sadece goruntuyle olsaydi, reklam panolarina a$ik olurduk degil mi? Kar$imda surekli bana 333 numarali pozunu yapacak birini degil, zeka piriltisiyla aramizdaki cekimi besleyebilecek birini istiyorum. Cok bir $ey degil bu istek yau, cidden.

2 yorum:

Eliza Doolittle dedi ki...

Iyyykkk resim fecooo! :)
Ahhh be canım, zeka pırıltısı konusundaki bu "turns me on" yorumumuzu bilseler, olayı ukalalık boyutuna taşıyıp, "e nerde EQ?" dedirtierler; komiklik severiz'e inansalar, ki burada kast ettiğimiz asla ve kat'ta monologa dayalı şaklabanlık diil, en çok ince mizahla birlikte gülebilmektir, o zaman da sahneden inmek bilmezler...
Diyorum be yavrum, denge istiyorum denge, love'da da lust'da da denge!!

pharaoh dedi ki...

aynen katılıyorum! aslında o kadar basit ki olması gereken, denge denen şey.. off yani :)