16 Temmuz 2010 Cuma

Me the Big Boss Y'all

Seinfeld'de George'un surekli konu$an bir patronu vardi. Adam, George ne zaman odasina gitse $u soldaki resimde gorunen masasinin ardindan inanilmaz bir hizda ve susmadan dakikalarca konu$up George'u dumura ugratirdi.

Zamaninda bu olaya cok gulmu$um herhalde, $imdi benim patronum da kesinlikle ayni. 2 cumleyle anlatabilecegi bir konuyu 40 dakikada ve bagirarak anlatabilme yetisi Maslak'ta 10 kaplan gucunde ma$allah. Bende artik bir guvenlik kalkani olu$tu, odasina girdigimde bagirmaya ba$ladigi an benim bunye default olarak algilamiyor zaten bagiri$ini, ilk ba$larda duruma $a$an ben artik tabir-i caizse "ka$arlandim" mi ne, saatlerce dinlesem tinlamiyorum.

Demin yine odasindaydim, tam konu$masini bitiriyor.. Bir adim attim kapiya dogru, hoop bir cumle soyledi.. Bir adim daha attim, tekrar bir cumle soyledi. Tam da $oyle oldu:

Patron: Boyle firmalarla calismayalim.. (pharaoh adim atar) Yeteneksizler resmen. (bir adim daha) Beceriksizler.. (bir adim daha, kapiya az kaldi..) Incompetent idiot surusu bunlar walla.. (ve hooop kactim!)

Bir de Asim Can Gunduz kivaminda surekli ingilizce-turkce karisik bir konusma durumumuz var ofisce ama ona hic girmeyelim zaten, ortaya cikan kelime kombinasyonlari stand-up kivaminda kafalar yaratiyor her birimizde. Butun buna ragmen keyfim yerinde i$te ama ya, buna ne demeli bilmiyorum.


Hiç yorum yok: