16 Temmuz 2009 Perşembe

Cok mutluyum be Atam!!

Singapur oncesi son simariklik gunlerimi yasiyorum. Butun arkadaslarimla bulusuyorum, deli gibi yemek yiyorum, her yedigim seyin fotografini cekiyorum.. Turist misin diye dalga gecen arkadaslarima da, "uhuhuuu siz benim Turkiye'den uzakta neler cektigimi bilmiyorsunuz en azindan resmi olsun bari" lafini yapistirip vicdanlariyla bas basa birakiyorum.
Bir kere Istanbul asiri sicak. Almanya'nin havasina aliskin biri olarak soylemiyorum bunu. Bugun cidden sicak! Yine bavul hazirlamam lazim. Yine bin turlu hazirlik, alisveris, okulla ilgili ivir zivir icin kosusturmam lazim. Ozellikle bu panik anlarinda her seyi bosverip uyumayi cok seviyorum :) Ama simdi islerimi boldum, bugun bir kismini daha halledip alemlere kaciciym. Singapur oncesi son simarikliklar malum. Sonra yine sorumlu olgun kisi moduna geciciyz efenim.

5 yorum:

i am not your freud dedi ki...

singapurda napıcaksın? bu arada bu senin avatarındaki tabeladan ben de almanyada görmüş ve çok eğlenmiştim. böyle tabela mı olur ya ilkokul çocuğu resmi gibi

kelime doğrulama: trabl

örnek: oğ may gad aym in trabl

pharaoh dedi ki...

hehee bayildim ben o tabelaya ilk goruste ask :) aslinda singapur'da da boyle abuk subuk bin tane tabela var. resimlerini cekiorum album yaptim manyak bi kisiyim evet :D

singapur'da mba'in son donemini okuyacagim ve tezimi yazmam lazim. ama toplam 2 ders aliorum = haftada 6 saat. kalan zamanimda diger ulkeleri gezmeyi amacliyorum :)

bi de burasi supermis yau! :D

Eliza Doolittle dedi ki...

Ne kadar guzel bi haftalik programmis o?! Haftada 6 saat ders, 2 ders icin eeenn cok 2-4 saat de calisma desen, gorulmedik kose, yenilmedik bocek tropik meyve birakma derim :)
Iyi yolculuklar

pharaoh dedi ki...

hehe cok saol :D daha geleli bir hafta oldu ama her gun full time programlar gezmeler tozmalarla gectigi icin bana bir ay olmus gibi geliyor.. bocek mocek yemek sorun degil de, bugun okula giderken yolda yilan derisi gorduk.. deri degistirip nereye kacmis bilemiyorum ama acayip tirstim, insallah odama kacmamistir :P burasi yine de nispeten bocek free bi ortam. ama kambocya thailand falan gezmeye baslayinca kendimi oradaki hijyen seviyesine gore programlamam gerekecek.. iyykk!!!

i am not your freud dedi ki...

gelirken kamboçyadan bi de çocuk getir bari evlatlık