10 Kasım 2009 Salı

Yine ya!

Abi yine Almanya'dayim, yine ev paylastigim insan dogaclama cigirip boyle kendi kendine sarkilara eslik etmekten fazlasiyla zevk alan biri. Ay ben bu manyak almanlardan biktim ulen, mikrobiyotik diyet disinda yemek yemez, yoga manyagi, gider daga tirmanir gelir, egitim aldigi konu ise osteopathy, ki ne oldugunu bilen varsa beri gelsin. Soyle soyleyeyim, evin salonunda kocaman bir masaj koltugu ve garip masaj aletleri var. Masanin uzerinde insan eklemlerini aciklayan degisik ogrenme kartlari mevcut. Ziyadesiyle garip bir ortam ama kendisi super bi kisilik. Dun aksam bana EFT yapmayi bile ogretti. Bayiliyorum su almanlarin nev-i sahsina munhasir kisiliklerine. Bir tane de normal adam yok.. Ki olmasin zaten, boylesi benim icin daha makbul. Ucakta gelirken "500 summer days" diye bir film izledim. Onun etkisinde kaldim sanirim hala, bi turlu cikamiyorum. Boyle yuz sene biriyle beraber olup ayrilinca cat diye baska biriyle tanisip evlenen biri var ortada. Seyi dusunmeye basladim.. Belki de arama ayarlarimi yenilemeliyim :) Yani aradigim pattern'daki insanlar belki de beni mutlu etmeyecek cinstendir ve ben bunu bilmiyorumdur?!? Bana cok benzeyen insanlardan kacinip, belki de benle hic alakasi olmayan, benden tamamen bagimsiz birilerine yonelmeliyimdir? Ornegin Mikrobiyotik? :)

7 yorum:

i am not your freud dedi ki...

ev arkadaşına mı yazıyosun olm? ehueh

pharaoh dedi ki...

hehehe yazmadim ulennn.. :) ayrica kendisi temp bir ev arkadasidir, daha uzun vadede ne olacagi kesinlik kazanmamistir efenim ;)

asethuan dedi ki...

sen de süper geziyomuşun be kanka. sülale marco poloya dayanıya sanırsam.ehehe

pharaoh dedi ki...

ehehe öyle valla.. :D

Griffith dedi ki...

eft neydi ya? banka havalesi değil miydi o? kolay o kolay.:P

pharaoh dedi ki...

eueheue evet bu eft de bankada yapılan eft'ye benzer bişey:

http://www.emofree.com/

Griffith dedi ki...

ben akapunktura akapunktur demem iğne kıçıma saplanmadıkça. :}