3 Kasım 2009 Salı

Psychic

Burda Singapur'lu yakin bir arkadasim var. Normal isinin gucunun disinda tarot falan bakiyor millete saati 200 euroya, ne bileyim psychic reading falan yapiyor sanirsam.. Cok bilmiyorum detayini da kendisi pagan zaten, boyle cok ilginc bir kisi, ki ben de bu yonune hastayim. Neyse gecen gun Chinatown'da dolasirken "al bu cantayi, aldigin ote beriyi koyarsin" dedi, ki yaklasik 4 saat sonra o canta sayesinde tasiyabildim aldiklarimi. "Oha, medyum musun olm?" dedim "Eee evet!" dedi :) Hos muhtemelen bu yorumu herkes yapabilirdi.. Neyse bu aksam yemek yiyecektik, ama ben malum Kampus'te az biraz kacak hayati yasiyorum su anda, cikamam Kampus'ten, kiza da direk soyleyemem.. Dedim ki "Almanya'daki profesorumle Skype'tan konustuk, benim staj olayi icin Jeppesen'den biriyle gorusturucek beni, kusura bakma gelemicem.." Kiz da ok dedi. Abicim, Almanya'dan profesor demin mail atti, "Seni Skype'tan ekledim, senin Jeppesen'deki su isi bir konusalim bugun" demez mi!?! Psychic olan hatun mu, ben miyim? Yoksa bundan sonra kafadan uydurdugum hersey gercek mi olacak? Imdak!!!!

7 yorum:

i am not your freud dedi ki...

o saykik arkadaşla takıla takıla erdin sen. budur. şimdi beni güzel bi ilişkide çok mutlu olurken hayal etmeni istiyorum. param da varmış bissürü tamam mı? tamam tamam bence :)

pharaoh dedi ki...

puhahaha emret cicim hemen yalan uyduroorum simdi.. bu senin anarsik cocuk meger lord soyundan geliomus.. anne babasına trip olsun die anarşiğe bağlamış :)böyle bi anda aşktan gözünüz dönüyo, las vegas'a gidip evleniosunuz, dugun hediyesi olarak viyana dışında kalan şato ve çevresindeki araziyi sana hediye ediyo :D sen de şatoyu satıp hayatının sonuna kadar partiden partiye sekiyosun!!

i am not your freud dedi ki...

...derken bi partide jensen ackles'la tanışıp evleniyorum, tamam mı? oh yes yes yes

Griffith dedi ki...

Ben bu hikayede en çok,psişik arkadaşının allahın tarotundan saatte 200 euro kazanmasına şaşırdım.

pharaoh dedi ki...

@ freud: yeah baby jensen olmadan olmaz hayal falan ;)

@ griffith: olm ne paralar donuyo, millet ne servetler akitiyo bu muhabbete, yapabilecegimi bilsem direk dalip goturmustum parayi.. mba falan da neymis!

i am not your freud dedi ki...

sen onla biraz daha takılırsan tarotu da çözersin valla, hayatın kurtulur

pharaoh dedi ki...

oha bi kafadan uydurdugum sey daha gercek oldu, inanilmaz! ne yalan soylesem gercek oluyo olum, freaky! :P yazicam yarin eheh..