8 Eylül 2009 Salı

"Zi Perfekt" German Family

Hayattaki en sevdigim Alman ailedir kendileri.. Az mi bea, ayni evi paylastik. Ben bunlarin aile olmadan onceki hallerini bilirim arkadas, manyaklar manyagi abim gecenin 2'lerinde elinde mikrofon piyano basinda dogaclamalar sergilerdi o zaman, partilerde kizlar yanima yanasip "Aaaayyyy, ev arkadasin cok yakisikliiiiii..." diye dil sarkitirlardi. Bilmezlerdi tabi ne manyak bir herif oldugunu :) Sonra melekler melegi hatun geldi de normale dondu bizimki. Walla 8 aylik hamileyken sevgilisi Karnaval'da gay partiye ev sahipligi yapacak diye evinden kalkip baska bir sehire giden, butun gece de herifi ayakta bekleyen baska hatun gormedim ben. Kadinlik ogrenmek lazim bundan ayol! :P Simdi ben nasil Singapur'da degisim ogrencisiysem, bunlar da Cin'e gidiyorlar efenim. Tabi ki ucakla degil! Siz onlari normal insanlarla karistirdiniz! Daha 6 aylik olmamis bebekleriyle once Moskova'ya ucup, oradan trans-siberian treniyle 10-15 gunde helak ola ola gidecekler. Herif icip eglenecek, hatun bebekle perisan olacak ama ses cikarmayacak.. Sonra da yapilmislar listesine bir tik daha atacaklar. Walla turk erkeklerinin yabanci hatun askini anlar gibiyim, ben sahsen o geziyi herifin burnundan getirirdim walla!



Nam-i deger "Ciplak Ayakli Kontes" efenim.. Evde robe de chambre'iyla bulasiklari yikamam icin beni az kovalamadi kendisi. En sevdigim profesorun odevini internetten arakladigim(!) anlasilinca derste surat yapip, eve donunce de bir baba edasiyla "Bugun yaptigin seyle ilgili iyice dusunmeni istiyorum. Son haftalardaki performansinin iyi oldugunu dusunuyor musun cidden? Bence sen basarili olursan ailen de sevinecektir. En azindan onlari dusun" konusmasini yapan kisidir de.. Universite yillarinin 3'unu uyusturucu seysi yuzunden pek hatirlamamaktadir ama, sonrasinda IBM'e girip super bir kariyer yapmis ve genclik gunlerini oracikta noktalamistir. Kendisini gecenin 3'unde bir duvara civi cakarken veya evin banyosuna muzik sistemi doserken gorebilirsiniz. Yaptigim hazir corbaya bakip "ama bu pocket soup" deyip yememis, ve kollari sivayip bana bildigin sebzelerden dogaclama corba nasil yapilir ogretmekten cekinmemistir. Futuristik kisiligi evin her noktasina sinmis, gunduz takimlari cekip ogrenci temsilcisi kimliginden, gece partiye giderken giydigi yirtik kotu, deri ceketi, agzinda sigarasi ve omzunda muziksetiyle sokakta bagira cagira sarki soyleyerek siyrilmasini bilmistir. Inanilmaz sakin kisiligi, ozellikle bir partide sarhos olup kendini sokakta calilarin yaninda zannedip aslinda evin antresine iseyen cocuga sefkatli davranislarinda kendini gostermistir. (Diger ev arkadasim Aurelien, Fransiz pisirigi olmasina ragmen ustune yurumustu walla herifin) Neyse efenim basladim mi susmam kendisi hakkinda, ozlemekteyim en nihayetinde sebelegi.

Hele bu, yirim! Elime dogdun hulean! Annesinin kucaginda uyumuyordu walla, benim kucagimda uyuyordu sebelek! Senin yuzunden kac ders kacirdim, kac projemden oldum, ama yuzume bakip gulumseyince her seyi unutuverdim. Babasinin oglu pislik!


Ayrica kendilerini hayattaki en basarili buldugum couple'lardan biri ilan etmek isterim. Ozellikle hatunun sebati ve inadi sayesinde bu gunlere geldiler walla. Yani kac kadin, hastanede yeni dogum yapmis, ter icinde duruyorken, bebegin babasi bebege inanmayan gozlerle bakip: "Ya bunda bi sorun yok di mi? Ne bicim gorunuyo bu alien gibi!" deyince, "Hayatim sen hemen yolun karsisindaki pub'a gidiyorsun, 2 tek cakip geliyorsun" deme buyuklugunu gosterir sorarim size? Yolarlar adami ayol! Ben olsam omur billah basina kakardim herifin. Iste boyle herife allah boyle peygamber sabirli hatun veriyor. Sansli kopek! :)

2 yorum:

i am not your freud dedi ki...

haha ablada sağlam sabır varmış ha ben hayatta çekemem böyle adamı :) mutlu olsunlar ne diyim :)

pharaoh dedi ki...

hehe hatun dayandigi surcee mutlu olacaklar gibi duruyor.. aman kimse cekmez bu manyagi cicim :P