30 Eylül 2009 Çarşamba

Ezeli Dusmanim

Abicim insanin bazi aletlerle basi derde girebilir degil mi? Mesela cep telefonlariyla arasi iyi olmayan insanlar var, bilgisayarlarla anlasamayanlar, ne bileyim kendi fon makinasiyla kus bir kiz taniyorum mesela.. Her sacini kurutmaya calistiginda tam fonun ortasinda sac en kabarik haldeyken cazirdayip duruyor bu makina.. Iste ben de bu hikayelere benzer olarak, okulumuzun kampusundeki tuvalette bulunan fan'la gecinemiyorum. Ya hasta alet yaa!!! Boyle zaten buluttan nem kapip, en ufak bi esintiyle nezle olma belirtileri gosteren bana savas acmis durumda alet resmen. Her gittigimde son hiz calisirken buluyorum ve hemen kapatiyorum oh olsun!! Ne zaman ortada esyalarimi biraksam, ve tuvaleti kullansam, disari ciktigimda bir bakiyorum her sey yerlerde.. bu pis ucurmus iste.. :( Bi de boyle saga sola donenlerden bu, ama bu Chucky fan'in cidden seytani bir ruhu olduguna inaniyorum, her seferinde bile bile benim ustume ufluyor annecim imdat yaaaa!!!! :( Evet, yazinin sonuna gelirken, ya deli olduguma karar verdiniz, ya da siz de bana ak veriyorsunuz, sizin de etrafinizda boyle kotu ruhlu aletler var. Gecinemiyorum anacim bu fanla, resmen ne zaman gorsem boyle hirlayasim geliyor.. Neyse abi, oh icimi doktum rahatladim.

Hiç yorum yok: