9 Eylül 2009 Çarşamba

Su lanet gun bitemedi bir turlu..

Geberiyorum hastaliktan. Oksururken hapsirip, sonra da bagirsaklarim dugumlendi kaldi diye tirsiyorum nefes alamiyorum efenim. Oksurmekten ogurmeyi ben burada gordum ilk. Cok acayip yahu! Neyse asil konu bu degil. Bugun global marketing dersinde sunum yapacagimiz icin ebemiz seyoldu bir kac gundur. Dun gece de gelenler geldi, bir anda yaraticiligim tuttu butun sunumu degistiriverdim, tabi haliyle sabah 4 bucukta yatabildim. Ruyamda da sunumla ilgili bin bir aksakligi gordukten sonra erkenden uyaniverdim. Sunum oncesi rahatlamam icin arkadasimin elcegizleriyle hazirladigi vodka-kola karisimini otobuste unuttum. Derste oksuruk krizine girdigim icin bir 5 kez tuvalete gitmek zorunda kaldim. Artik morarmis suratimla sunum siramizi beklerken, sunumumuzun 3 hafta sonraya alindigini ogrendim. Bosu bosuna hasta hasta derse gelmisim, hatta bosu bosuna uykusuz kalmisim. Ustune ustluk, Rus hatun icin Cumartesi gecesi yapacagimiz veda partisi icin barbeku yeri kiralamaya calisirken, bir anda internet sitesi disari atti beni.. Ve simdi cumartesiye rezervasyon yaptirmiyor! Aksi gibi Singapur'da da ulusal parklar disinda barbeku yapacak yer yok. Isin yoksa yeni mekan bul. Simdi her seyin ustune bir de "ise yaramaz beceriksiz arkadas" oldum mu? Superlerden super begen! Uyusam da bitse bu gun artik.. Uykum da yok. Pof yaa..

Hiç yorum yok: