23 Ağustos 2009 Pazar

November Rain

http://www.youtube.com/watch?v=Bwu7ixmQk0c

Ilk olarak linki koymak istedim. Cunku aslinda izlerken yorumlarimi okursaniz daha basarili olur kanisindayim. Bugun Singapur'da inanilmaz bir tropik yagmur var. Bayildim cidden! En guzel kismi pazar olmasi, boylece odanda takilip yagmuru izleyebiliyorsun. Gitmen gereken bir ders, veya bitirmen gereken proje/sunum vs. yok. Sukela efenim!
Tabi yagmur serbest cagirisim yapti hemen, ve hayatta en sevdigim 2 sarkidan biri olan (digeri Queen - Bohemian Rhapsody'dir) Guns 'N Roses - November Rain'i dinlemek geldi icimden..
Bu sarkinin klibi Dirty Dancing, Mavi Boncuk, Clementine ve bilumum Queen sarkilariyla birlikte, benim cocuklugumun fenomenidir efenim. (Ha bir de Rob Love'i enistem saniyordum. Buyuk ablamin duvarindaki postere bakip "bu kim abla?" diye sorunca hep "enisten" diye cevap veriyordu..)
Oncelikle her akli basinda kucuk kiz gibi ben de buyuyunce Stephanie Seymour gibi bir gelin olmak isterdim efenim.. Boyle bir taslik, guzellik var midir yahu? Ozellikle uzun siyah straples elbisesi ve eldivenleri benim icin bir idol haline getirmistir kendisini. Ayrica bu kadar cool bir gelin var mi yau? Oha! Neyse hatun icin bu kadar yorum yeter. Axl Rose'a gelince, kendisi bir acilarin cocugu, bir fantastik kahraman, bir overdose tripping kisidir ki, evlendigi hatun cidden oldu mu, yoksa bu bir ruya miydi, yoksa kendisi aslinda akil hastasi ve butun bunlari kicindan mi uydurdu boyle bir karmasa icindedir.. Slash abiye ise ne desek az gelir. Kendisi kisaca bir Tanridir. Nokta. Simdi hatirlamiyorum kac yasindaydim, muhtemelen 9-10, ablamla bu sarkiyi dinlerdik ve (ohm role playing olayina o zamandan girmisiz iste) o Slash olurdu, ben Axl Rose.. Bu boyle de devam etti hayatimizda, kendisi hep cool oldu, ben de pek bir acilarin cocugu hisli kisilik oluverdim :P (Demek ki neymis, cocukken kendini ozdeslestirdigin, role model aldigin kisiyi iyi sececekmissin sayin okuyucu..) Butun klibi, sarki sozlerini, her notayi ezbere biliyorum herhalde de, bana en cok sarkinin cenaze sirasindaki bolumu orgazmik geliyor..
Ayrica o nasil bir sondur yahu? Herhalde o donemlerde donen klipler arasindaki en basarili sondu.. Hatunun dugununde attigi cicek, cenazesinde kendi tabutunun ustune dusuyor.. Ve yagmurda rengi soluveriyor.. Uzun bir sure o cicegin renginin oyle birden solusu bana magical gelmisti (kendimi cok kaptirmisim sanirim :P) sonra sonra caktim durumu.. Ama bu sarki overall hala sihrini korumaktadir benim icin. Beni cocukluguma goturmesi bir yana, cok garip bir hissiyat vermektedir..
"Don't you think that you need somebody? Don't you think that you need someone? Everybody needs somebody.. You're not the only one.."
Siviyorum!!

Hiç yorum yok: