1 Ağustos 2009 Cumartesi

Kadin olmanin faydalari

Abicim su solda gordugunuz abilerden bizim burda hemen her yerde mevcut. Hadi sokakta, bahcede, okulda, duvarlarda falan gormeye alistik da, odanizda birden fazla halde bulununca bir beyin portlemesine yol aciyorlar. En son bir saat once Danimarkali degisim ogrencisi arkadasim ciglik atarak odasindan kacti ve kapima dayandi. "Odamda 2 tane kertenkele var cok hizli hareket ediyorlar korkuyorum nolur yardim et" diye.. Allam hayatimda kertenkele gormuslugum Singapur'dan once 5'le falan sinirlidir herhalde. Gittim kizin odasina ama birden abileri gorunce bir ciglikla da ben kactim. Allam nasil igrenc bir mahlukattir bu! Neyse sonra bizim cocuklari aradik, geldiler sagolsunlar gayet cool bir sekilde hayvanlari tek tek toplayip disari attilar. Ama ben yuzde bin eminim ki aslinda onlar da tirsiyorlardi. Tek farkimiz bence bizim kadin olmamiz, dolayisiyla da boyle seylerden korkma luksumuzun olmasi.. Cocuklardan biri ciglik falan atsa karizma gitti, hayatta bir daha toparlayamaz. Bir de diger heriflerin butun donem dalga gecmesine katlanmak zorunda kalir. Aslinda ne kadar bize duygusal, mantiksiz falan deseler de kadin olmanin en azindan zirt pirt korkabilme, ciyaklayabilme ve aglayabilme kismina bayiliyorum. Kimse neden yaptin diye sasirmiyor cunku. Akil sagligindan suphe duymuyor. Danimarkali kiz cidden agladi resmen. Yani 2 tane kertenkele gordun diye aglanir mi be! Anca ciglik atarsin kacarsin benim yaptigim gibi :P Ama iste bu sacmaliklari yapabilme hakkimizin olmasina bayiliyorum!

2 yorum:

i am not your freud dedi ki...

bence korkmamıştır danimarkalı çocuklar ya kertenkele işte minik dinozor gibi bişi euehueh. kuyruğu kesik mi onun ya?

pharaoh dedi ki...

ıyyk evet kesik :( böle iğrenç bi yaratıktan korkulmaz mı beaa :D