1 Ağustos 2009 Cumartesi

Do that shit! Do that shit! Do it!

Bu asyalilari cekingen yaratiklar olarak biliriz di mi? Hani boyle sessiz sakin, mini minnacik, onune bakip yuruyen, vur ensesine al lokmasini tipler.. Ama efenim bu asyalinin gay olanina rastlayinca isler degisiyormus.. Dun Barselona'da tanistigim Singapur'lu bir arkadasimin evinde bir house party'e davetliydim. Benim disimdaki herkes Singapur'un yerlisiydi. Aman allahim, ben boyle girgir samata gormedim! Bir de boyle cici, efendi falan duruyorlar ya yok oyle bir sey. Acayip firlama tipler aslinda. Gay olan gecenin yildiziydi tabi ki de ama benim turk oldugumu ogrenince turk erkeklerinden konu acildi.. "Butun turk erkekleri Hazreti Isa'ya benziyor" diye bir laf atti ortaya. Sonra olay "Her gece beni kutsal suyla kutsasin" muhabbetinden tutun da aman allahim nerelere geldi, bogurdum gulmekten! Disaridan ne kadar olculu gorunseler de agizlari falan da bozuk, kafalari acayip piclige calisiyor ve cok eglenceliler! Cok cok cok komikler! Ben bu Singapur'un havasini da, yemegini de, insanini da cok sevdim bea!

Hiç yorum yok: