8 Mart 2010 Pazartesi

I simply hate the extra energetic people!

Şimdi bu insanların bildiğin tanımı "attention whore"dur efenim.. Böyle süper uçalım koşalım insanıdır bunlar. Mesela ciddi bir ortama çingene elbisesi giyip falan gelir, sokakta yürürken birilerine sarılıp "arkadaşım olur musun?" diye bağırdığı böyle yüz tane insanla tanışma hikayesi vardır. Facebook profil resimleri de ahanda şu soldaki aksiyondur. Çocukken ailelerinden mi ilgi alamamışlar, yoksa zamanında bir sevdicek ağızlarına mı sıçmış bilemiyorum ama böyle artık insanın sinirine dokunan cinsten bir yapmacıklık hali, bir ilgi çığlığı içindedirler ki, bu durum zamanla "attention whore"luktan çıkıp sadece "whore" kategorisine kaymalarına sebeptir.. Etrafındaki insanları bu rahatsız edici karakterle daha fazla tutamayacaklarını hesaplayınca bambaşka muhabbetlere kayarlar.. Ay her durumda tiksiniyorum işte efenim. Gözlerine baktığım zaman açlık okuyorum bu insanların ve dünyanın neresinde olursa olsun bu durum böyle.. Gerektiği ilgiyi göremeyince intihara bile giden vakalar var.. Off ya uzak tut yarebbim şu head case'leri frankfurterciğinden..

2 yorum:

i am not your freud dedi ki...

bu bana benim bi arkadaşımla bulduğum "niye öyle diyosun çok tatlı kız" tanımını hatırlattı. hani erkek arkadaşının bu model kız arkadaşı olur, seninkine de inceden yazar ama çok çılgınım ben tribinden pek belli olmaz, mal mal hareketleri vardır, bununla neden arkadaşsın diye sorduğun zaman da "niye öyle diyosun çok tatlı kız" cevabını alırsın ya

pharaoh dedi ki...

ayy evet yaa :D bunnarın gözü dönmüş anacım, bütün dünyanın ilgisine sahip olmazlarsa ölürler mazallah..