15 Aralık 2009 Salı

Komik mi garip mi bilmedim

Bir arkadasimin patronu olan cok cici bir kadin var. Boyle Filiz Akin misali acayip nazik, zarif, boyle konusurken incelikten kirilan bir hatun. Cok da seker bir oglu var, muhtemelen 4-5 yaslarinda. Yalniz ilgi cekmek icin cok garip bir yontem bulmus kendine, konusma aralarinda oldukca agresif ve argo kelimeler kullaniyor. Buna da benim disimda kimse aldirmiyor.

pharaoh: Canim neler yaptin bugun okulda?
cocuk: Oyun oynadik, sonra ingilizce sarki ogrendik... Bok.. Pipi!..hihi.. Bok kafa..

(Anne ve digerleri anlamamazliktan gelir..)

pharaoh: Yilbasi agaci kurdunuz mu evinizde?
cocuk: Kurduk boyle rengarenk! Bok! Bok! Boooooookkk!!!!

(ortada garip bir sessizlik..)

pharaoh: Noel baba'yi seviyor musun sen? Ben bayilirim!
cocuk: Ben geyiklerine bayilirim!

(burda ben koptum, super cevap!)

pharaoh: Noel baba nereden girer eve?
cocuk: Catidan bok getirir eve, cocuklar bok yer.. Sussana be kadin ceneni koparirim!!!
pharaoh: Ehe.. peki yavrucum..

(Bende bir sok halidir gider boyle..)

Hayir acayip de seker bir cocuk, ve bu davranisi evinden ogrenmedigine de eminim. Ama annesi psikolog, en dogrusunu o bilir herhalde. O gormezden gelmek iyidir diye dusunuyorsa en dogrusu oyledir. Ama ben Turkiye'ye gelmeyeli minikler baya degismis..

2 yorum:

i am not your freud dedi ki...

o ne ya tourette sendromu gibi... valla kadının bi bildiği vardır heralde, aslında çocukla konuşmak gerekir diye biliyorum ben ama belki konuşmuştur işe yaramamıştır görmezden gelince kendi kendine geçer diye düşmüştür kim bilir... var o çocuğun bi derdi bence ama, muhtemelen aile kaynaklı

pharaoh dedi ki...

di mi aynen tourette gibi ben de oyle dusunmustum ama sanirim ilgi cekmek icin yaptigini dusunuyorlar, bu nedenle ilgisiz davraniyorlar. ilgilenirlerse ise yaradigina karar verip uzerine gidebilir bu davranisin diye.. ama cok garip yau :D