14 Ağustos 2010 Cumartesi

Cansel diye erkek ismi mi olur len?


Cranberries konseri benim açımdan daha ne kadar mükemmelleştirilebilir diye sorsalar, "konseri Cansel Elçin'le beraber izlesem" diye cevap verirdim. Kendisi en bi guilty pleasure'ım, en deep secret crush'ımdır, feriştahı gelse tanımam.

Nitekim konser akşamı Küçük Çiftlik Parkı'nda yerlerimizi aldığımızda bir metre solumda ahanda şu resimdeki t-shirt'ü üzerinde olan bir adet Cansel Elçin'i gördüğümde, kalbim çatladı, patladı, hatta bir de içimden ateş falan fışkırdı herhalde. Klasik bir starstruck olmama rağmen gayet cool konseri izledim. Yanındaki cüce arkadaşı da kuzenimi kesmediyse ne olayım ayrıca. Konserden çıkarken hafif bir izdiham yaşanmış olsa da, o izdihamı aramızda bir kişilik mesafeyle bu gubidik kişiyle yaşadığım için çok mutluyum. Bu abi yanımda olacaksa Mekke'deki o Hacı'ların sıkıştığı ölüm tüneline bile girerim, o derece.

Bir de bonus olarak Freudcan'la buluştuk, bir pilog kişisini daha kanlı canlı görmek ayrı bir mutluluk kaynağıydı. Kendisi yazlık ellerden gelsin, beni bu depreşik hallerden kurtarsın diyor, kalbimden temiz bu sayfayı (background siyah ulen) burada noktalıyorum.

4 yorum:

i am not your freud dedi ki...

hihihi canselle konser izleyemedin ama freudcan'la konser çıkışı tantuni yedin naber? :P geliyorum böbüşüm az kaldı seni tutup kolundan triplerden çıkarıcam, avustralyalı turist arkadaşımla tanıştırıcam oh mis

pharaoh dedi ki...

ohoooo avustralya candır freudum süper haberlerle geliosun bakıyorumm :D

i am not your freud dedi ki...

evet. arkadaşım kız ama olsun :D

pharaoh dedi ki...

yea bırak yea annadık o kadarını yazlıkta nasıl kalırdı senin babayla öbür türlü? ama bunun abisi vardır, enişteşi vardır, kuzeni vardır ne bileyim :)